poniedziałek, 14 stycznia 2008

Mnium mnium mnium, czyli emisja głosu

Przedwczoraj mieliśmy na pedagogice zajęcia z emisji głosu ...
Fajna zabawa, chociaz dość męcząca. Ogólnie przez pomyłkę zrobiono nam całość jednego dnia - 10 godzin. Nie miałam indeksu, a to było zaliczenie. Madzia zgodziła sie mnie zawieść i cały maraton Chrzanów - dom, dom- Chrzanów, Chrzanów-dom i dom-Chrzanów , bo się okazało sie ze nie mam klucza, a mama w Chrzanowie. Cóz, Madzia dowiedziała się, że ze mną nie da sie tak normalnie ... :D
Jak juz po małej wycieczce krajoznawczej zaczeliśmy od prawidłowego siedzenia (od którego rozbolał mi kręgosłup) i zaczęła się jazda - robiliśmy dzióbki, zdziwko otwarte, zdziwko zamknięte, rybki, ciamkaliśmy, mlaskaliśmy. Hitem wieczoru było robienie przez grono 50 bab, gdzie średnia wieku wynosi 35 lat dzióbków oraz powtarzanie Mnium-Mnium-Mnium-Mnium...
Po powrocie szybciutko dokonałam renowacji pudełka na karty. Jest u nas od lat, ale sie zniszczyło. Dokładnie starłam resztki lakieru, zabejcowałam i pokryłam pokostem. Bardzo lubie zapach, a raczej smród pokostu. Od zawsze kojarzył mi sie z drewnem, a drewno stanowi miłość mojego życia. Z bejcą pobawiłam sie w cieniowanie (mam sosne i orzech) - na zdjeciach nawet to widac.

1. Pudełko przed renowacją
2. W czasie renowacji
3. Bejca
4. Bejca i pokost

P.S. Ogolnie rzecz biorąc zaczynam poważnie myśleć o kupnie nowego aparatu. Wkurza mnie to, że robi takie brzydkie zdjęcia - niewyraźne i w ogóle... :( :(

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Lamentablemente no entiendo el idioma pero envío saludos desde Argentina,trataré de ver si tu blog tiene traducción,son hermosos los cofres,adios.

AineNiRigani pisze...

Isol - do you speak english or polish? Prefero ingles o italiano (entendo poco espanol).
Amo mia lengua materna y parlo com muchas idiomas, proverbio y juego con lengua polaca.
Espero entendas questas parablas... :D

PAK pisze...

1) Ja widać hiszpański się przydaje.
2) Te zajęcia z emisji głosu wyglądają ciekawie... A towarzystwo jeszcze ciekawiej ;) Może trzeba się będzie do was zapisać :D

AineNiRigani pisze...

Tiaaa, na zasadzie Kali-mówić :D Ja nawet wole nie myśleć ile błedów napisałam i jak to jest niegramatycznie. mam tylko nadzieje, ze chociaz troche zrozumiale... :)